Thursday, October 18, 2012

An Astrologer's Meaning Of "Intense"

Matt fra Canada anmodet om hvad "intense" betyder fattige en zodiac diagram fortolkning. Han ofte vil få henvist til ved at gøre dette (han er en dobbelt Scorpio!) og anmodede om yderligere forklaring i den astrologiske aflæsninger del af Yahoo! løsninger. Der tilbydes næste: (tilgive smallish rant i starten, trolde undertiden drev mig nødder, intenst så) :)


Godt var "Lewis" gav løsningen temmelig intense er en åbning eksempel...


"Nix" er simpelthen værdi mindre pr. sædvanlige når enkeltpersoner udgiver løsninger med hensyn til et emne, som de er fuldt ud klar over, intet om og ekstra mærkeligt har lukket lidt sind om verden... Jeg mener, det er intenst dum at overveje du har alt bestemmes. Og blot intenst uhøfligt at staten uhøflige s *** i den forkerte sektion. Jeg formoder, at "trold" er et begreb, nice montering af disse bunden bird feeder. Der ' udtalte det. Adore du.


Jeg synes ligesom jeg personligt bruger udtrykket intense megen forklaring, som de påpegede: enkeltpersoner med en stærk Pluto og/f.eks dig selv eller måske en Scorpionic signatur.


Det kan være, som hvis du sagde, at individer ikke foretager reference til dig som "intense", da det ikke er simpelthen område af den dagligdags canadiske lexicon. Intens kan ofte synes også negativ, så jeg er ikke sikker, folk ville omgå tyder på du er intens... for dit ansigt mindst. Jeg er ikke at indebære du eller du ikke, men det blot vises som dette kan være noget de sofa i andre sprog eller bruge som en beskrivende term, når du ikke er rundt. Kun en mulighed.


Når jeg tænker på en person, der har Scorpio rising og Pluto i Scorpio på deres egne Ascendant, ville jeg synes, der er noget "intense" om præcis hvordan de bære sig selv der er en tilstedeværelse, en fordel, en hemmelighedskræmmeri... kunne folk får en fornemmelse af disse rolige former har meget mere sker end de viser. Det er slags intens. Eventuelt andre vilkår, som jeg muligvis kunne bruge dog kunne være kompleksitet med en hurtigheden. Tydeligt stærk vilje. Ubøjelige. Uovervåget konfronterende. Velhavende indvendige eksistens. En hel del sker.


Du kan nu være et nemt Gemini eller skjalden Leo, men ofte har du meget skarpere øje rundt omkring i verden med Pluto omkring the ascendant. Du har x-ray vision, så kan du ofte se mange lag bare i "simple" situationer. Du vil have lidt tolerance for b.s. eller en bestemt vare i b.s...., som kan være en individuelle ansvar. Folk kan så du ved, du læsning ind i ting eller at gøre et uforholdsmæssigt store beløb af noget. Dette kan virkelig hvis, du er i kontakt med din indre-Pluto. Intensitet - er mest dens forskellige gråtoner - virkelig en gave, du giver området. Du vises som en person er der har glas er fuld imidlertid med fuld behandlinger for hver gang du tip det. Der er energi. Det er Pluto.


View the original article here

No comments:

Post a Comment